Gott nytt år

Imorgon bär det av till kusten igen med buss. Känns konstigt men jag är inte speciellt sugen på att resa just nu (än mindre på att packa), kanske provocerande att höra hemma i vinterkalla Sverige: att fira nyår på kritvit strand - Nej, tack!
Är bara allmännt låg tror jag...
Väl där kommer det bli kalas och dagen efter nyår åker vi hem till Phnompan och möter upp Joel, Sofia och tvillingarna. Det ska bli kul. Inte att sitta på buss dagen efter nyår alltså.
Börjar få struktur på min bestseller i huvudet men mer än så är det inte. Plitar ner några rader i taget på nätterna när huset är tyst.
Gott Nytt år alla kära.
Mitt nyårslöfte är en tvättbräda på magen (bildbevis kommer) och 100 sidor skrivna innan sommarn...
Skål!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Gott nytt år , :)

Postat av: Katja

Gott 2008 till er mina kära.
Abbe - om du vill ställer jag gärna upp på att vara din writing coach. Det är trots allt det jag gör. Vi kan diskutera synopsis och hur ett romanbygge kan se ut. Kom igen - säg att du vill!

2007-12-30 @ 22:36:34
Postat av: anna

Ah men gott nytt! Ja visst var det helt hyssto!
Men jag har en reklammation att göra; jag som troget läst och impats av dina fina sidor... Och hade hopppats på att få gästspela... Men icke ett ord att vi var å hälsa på. Godkännes inte! ; )
Men det kanske löser sig då du får se de bilder vi tog på nyår! En helt fantastiskt galen på dig! Haha. Och på en röttis Noam som satt å sov så rakryggad.
Här är allt bra förutom lite snorigt.
Hoppas verkligen du blir av med huvudvärken för det låter grymt asont! Hälsa och krama alla!

2008-02-16 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback