Första december

Välkomna hem till Sverige igen, mamma och syster med familj. Hoppas värmen från Phnompan sitter kvar inombords ett tag till i kylan - såg att det var +1 grad i Stockholm.
Här är varmt som satan idag och vi har kollektiv solsting och koma. Orkar inte hitta på något...inte ens bada.
AC du är min bäste vän....
Imorgon vankas julmarknad på hotell Intercontinental...absurdt att tomta omkring i värmen. Jag funderar på att sätta mig i buffén och låta Mimmi springa runt och shoppa om hon har lust med det.
Har appropå julen hittat ett ställe som säljer senapssill och tänker köpa upp deras lager redan nu. Annars finns det mesta att få tag på här trots allt.
Vi står i valet och kvalet över om vi ska anordna något stort firande till (Mimmi över axeln: -Nej, det ska vi inte!) jul eller inte.
HOHOHOO!
från ett såsigt PP

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är kallt och framförallt mörkt. Värmen känns redan långt borta.....

2007-12-02 @ 18:18:52
Postat av: Tommy

Angående att inbädd youtube videos i bloggen. Det finns en grå ruta till höger bredvid filmen där det står "About this video". Under den texten står det Embeded. Där står en kod och det är den du ska dra in i din blogg, du måste dock gå över till HTML i redigeringen.
Säg till om det inte funkar så ska jag försöka vara mer pedagogisk ;)

2007-12-02 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback