SM i gnällgubbe är över

SM i gnällgubbe är över


Glädjen över att Noam är frisk och pigg igen är total. Efter att ha dragit runt med ett litet gnöl i fyra dar är han nu tillbaka sitt vanliga glada jag igen. Själv har jag gått runt som i davla idag efter att ha lyssnat på Bajen- Malmoe över webbradion halva natten. Skön vinst och lottning i UEFA-cupen imorgon, spännande.

Ett orkanregnväder ställde in vår båttur ikväll och tydligen ska det komma mer regn i morgon. Vi får väl se hur det går med våra partyplaner.

Träningen: 110/140 minuter hojj gjorda. 560/1000 situps. Var och spanade in Paddys igår också, ett khmergym med lite mer rough feeling. Vi får väl se om jag vågar mig dit. Tänkte kanske ta rygg på Andrew när han kommer tillbaka hem till Phnompan. Han har tydligen hängt där lite och det kanske är bra att ha 195 cm Coloradobo med sig om nån vill utmana barangen på fight.

Jag plåtar som en tok nu och nojjar över den senaste tiden rånvåg i stan. Flera vi känner har blivit avdragna av moppar när det haft väska på sig och skadat sig rätt så illa. Jag åker bil och tar inga risker. Katarina som också har ny kamera lusläser sin handbok och lär sig allt, jag har meckat ihop min och plåtar som en tok. Jag hoppas lära mig på vägen.
Två olika taktiker. Inga bilder har åkt in i datorn än men jag hoppas kunna bjuda på lite mer av vardagen i Phnompan i bilder snart.

Bilden är från i somras när vi var på väg ut på Fjäderholmarna.

Kommentarer
Postat av: Katja


Way to go, Noam!Vi gläds med er att han är frisk. Och längtar efter fler bröllopsbilder. Kan du maila en bild som jag kan maila lokalbladet Ystad Allehanda - jag vill ju stoltsera med er. Vad ska det isf stå som text?

2007-08-03 @ 18:53:13
Postat av: Syster Emilie

Skönt att höra att pojken är på sitt vanliga pigga humör igen. Tittade igenom sommarbilderna igår kväll och längtar efter honom. Har fantastiska filmer på Noam då han dansar loss på landet. Vi mår bra och längtar efter solen som vi har blivit lovade till denna helg. Rio krälar sig över golvet och har fått en hoppgunga så livet leker här hemma. Puss

2007-08-04 @ 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback