Kort om helgen

I fredags bjöd Eva och Malcolm över oss på kvällen och vi blev skålade för i efterhand. En jättefin duk med servetter fick vi i bröllopspresent också.
Igår tittade solen fram ordentligt och vi låg i Himawaris pool halva dagen och brände oss innan Erik och Kristin kom över på fika vid halv fyra. Mimmi och Katarina tog en sväng på stan på kvällen och jag tog några kalla för mig själv till Premier League-premiären när Noam somnat. Kände mig lite ensam och tyckte synd om mig själv en stund men det släppte när Gerrard fixade The Reds första tre pinnar för säsongen i slutminuterna. Ont om fotbollstokar här, konstigt! Idag är det söndag och segt på alla håll. Jag måste ta igen hundra situps jag hoppade över att göra igår, suck!

På Himawari stor en jätteburk med hårgelé i omklädningsrummet som alla får ta ur...
D e lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback