Kalas

Sitter i soffan och pustar ut efter dagens 3-årskalas. De sista gästerna har precis gått och sista plastmuggen är bortplockad. Jag, Mimmi, Noam, Katarina, Sara, Bernard, Illias, Casper, Andrew, Pia, Henry, Stephanie, Jules, Kristy, Jojo, Sebbie, Philippe, Neill, Amy, Elsa, Sam, Anna, Joe, Maia, Michael, Sokha, Chenda, Violet, Tom, Nicole och några till som jag glömt namnen på var här. Det är bara att konsatera att ett barnkalas med 30 pers är lättare att ha i ett stort hus med maid än på 60 kvm som hemma på Västgötagatan. Vi har vårrullar och morotstavar för ett helt kompani kvar. Appropå kompani hörde vi det sjukaste nyss. Imorgon skulle Bernard och Sara på 1-årskalas på lyxhotellet i stan. Med inbjudan hade det kommit armékläder till barn och vuxna som ska bäras på festen. Sjukt var bara förnamnet...
Vi gjorde en runda på Raffles och visiterade Elsewhere månadsfest igår kväll. Drinkarna på Le Royal går inte av för hackor och på Elsewhere är det fullt ös som vanligt.
Bilderna ligger i nya kameran och kommer senare.
Ingen träning idag hittills men jag måste på det nu innan jag somnar ihop i en liten hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback