Hur jag vet att jag varit i Kambodja ett tag...

- Jag sitter ganska avslappnat i tukisarna när det far moppar och bilar runt vagnen.
- Jag bygger varuberg på disken i affären (i Sverige vänder jag nog varenda streckkod så den ligger rätt).
- Jag har tappat behovet av att hälsa på varenda svenne jag hör på stan.
- Jag kan komma undan tukis- och motodupförarnas rop genom några enkla kommentarer på khmer.
- Jag börjar vänja mig vid att någon annan diskar min disk (jämställd man som jag är till trots)
-Jag ger inte pengar till varenda gatubarn jag ser.
- Vad än Jörgen säger har jag börjat bli fet (jag som kunnat äta vad som helst förut)

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaha - men du är i alla fall medveten om det!

2007-08-14 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback