Gay eller Rock n´Roll

Gay eller Rock n´Roll


Noam har varit hemma några dar från skolan med natthosta och en rinnande näsa. Härom dagen var Noam en degklump i soffan som inte ville hänga med pappa och storhandla på Lucky tills jag kom på den briljanta idén att locka med manikyr och pedikyr igen. Noam kastade sig i fotöljen hur världsvant som helst medan pappa var lite mer tveksam inför sitt livs första hand- och fotbehandling. Noam höll låda för damerna i salongen i en kvart och somnade sen som Törnrosa i stolen. Medan Noam sov målade tjejen vidare och hade svårigheter med att parera hans sömnryckningar. När sen jag också sa att jag skulle ha likadana svarta naglar som sonen blev det för mycket för personalen i salongen. Under mycket fniss och tassel blev vi dock stylade till smyggothare/smygrockers eller smygbögar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar er, mina primadonnor. Själv målade jag tånaglarna röda idag. Micke har en röd stor tånagel som han ska stoltsera med i sina flip flops. Imorgon är det vaccination, så nu är det nära. Se upp! Snart kommer vi!!

2007-08-23 @ 23:55:15
Postat av: fröken Löken (nu mer Barba-mamma)

Mannen! Var är du??? Mejla mej! Nu har jag iallafall uppdaterat mig. Du stooooormtriiivs!! Det hör jag det. Hälsa familjen! Kram helene

2007-08-28 @ 08:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback