Back on track

Imorgon börjar Noams skola och det nya livet med mer fritid och lunch på tu man hand med Mimmi. Både konstigt och lite skönt känns det såhär innan jag vet vad det innebär. Mimmi har ångest över att hon inte kommer se Noam något och jag förstår henne. Jag kommer nog också sakna honom på dagarna. Det är ju alla våra rutiner ihop som vänds uppochner nu.
Jag tog igen min träning och klarade målet med 140 minuter hoj och 700 situps. Två veckor i rad nu=personligt rekord i självdisciplin. Långt kvar till rutorna på magen dock.
Imorgon ska nya kostymen hämtas hos skräddaren och första oljemålningen bli klar. Det är ett hårt liv jag lever...
Äntligen fått in bilderna från nya kameran i burken också så bered er på bilder snart.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vadå första oljemålningen? Vems då? Hur länge ska Noam gå i skolan på dagarna? Längtar efter honom och undrar hur han har det och vad han tänker på och vad han pratar om. Pussa honom från mormor som ser fram emot att få se bilder.

2007-08-12 @ 19:26:01
Postat av: Jörgen

Skönt att din disciplin kommer till rätta i fråga om träning också... själv tog jag nytt pers i somras, 97,5,kg. Albin, du är inte fet, det är jag...Sporrad av dig blir det situps här också.

2007-08-13 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback