Alla vill va´Bajen!

I nuläget leder Man City över storebror United med 1-0 och Svennis saga fortsätter. Jag hoppas verkligen underdogen håller i matchen ut. Sven-Goran skiter jag egentligen i men känslan för Citys fans vet jag hur den känns och önskar dem en vinst. Minns när Bajen började slå Gnägget och Dyrgårn efter många års harvanden i ettan, oj va skönt det var.
Att alla egentligen vill vara bajare bevisar inte minst den här intervjun inför dagens match med HBK: http://www.hbktv.se/just-idag-aer-jag-stark
Desto konstigare att vi inte har ett bättre lag än vi har. I nån undersökning bland allsvenskans spelare om vilken klubb de helst spelat i som gjordes för några år sedan vill jag minnas att Bajen var det överlägset mest populära laget. I natt är det alltså dags för webbradion och ångest igen, suck.
Heaven or Hell!
Har tränat och hängt vid poolen på Himawari idag och kom just från Riverside där jag tog några öl med Andrew och hans polare Johnny. Rutinerade herrar som kom med bra tips om (krog) livet i Phnompan. Får se hur sugna de är att bekanta sig närmare med en ny svenne i stan. Expats kommer och går som sagt här. Andrew och Pia verkar dessutom vara på väg till The Big Apple snart.
C´mon City, Kämpa Bajen!

Kommentarer
Postat av: fröken malin

Hej...
Grattis grattis till "giftaset".
Grattis på födelsedagen med Kram till Noam.
Ha det gott.
Kram fröken malin

2007-08-19 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback