Sista veckorna

Jaha, här kommer mitt första försök att göra mig hörd i cyberrymden. 

Emilie, min kära syster sa idag:
- I nästa vecka åker ni. 

Och det stämmer ju. Nästa söndag lämnar vi Sverige för Kambodja och Phnom Penh. 
Nästa vecka! Det är ju jättesnart.

Just nu sitter jag med enorm värk i munnen och är skithungrig rent utsagt. Jag opererade bort en visdomstand imorse och har inte käkat på hela dan - en mardröm för min mage med superförbränning. Jag skulle väl överlevt ett par timmar på Robinsonön innan jag varit så tjurig att hela Sverige skulle hata mig och lagkamraterna skickat hem mig till kylan igen. Kylan ja, den kom nu och ska bli förbannat skön att slippa. Jag hade nästan glömt hur det känns att frysa ordentligt efter den här långa milda hösten.

Fastnade framför youtube och hemvideor från Phnom Penh. Det bestående intrycket var väl trafikkaoset som andra redan vittnat om. Det kändes dock mer storstad än vad jag trott.

Varför heter det visdomstand för övrigt...ålder=visdom?

Till sist får vi väl hoppas att Charlie Davies blir klar för Bajen snart, även om jag inte får se honom i vår. 

Idag sa Noam att han ville att hans pappa skulle komma till dagis för han älska sin pappa. Åh min fantastiske lille son:
- Jag älskar dig också!

Dagens Noamcitat: Faster Emilie: -Vad långa ben du har Noam.
- "Ja, och långt huvud"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det där gick ju bra Abbe

2006-12-18 @ 16:42:09
Postat av: Abbe

Det är på lördagen jag åker och inget annat...

2006-12-18 @ 16:43:28
Postat av: Syster

Jag hittade hit, yippeee!!!

Puss min bror

2006-12-19 @ 12:42:45
Postat av: Mamma/farmor

Jadu Abbe syrran har redan skvallrat...härligt här kan jag läsa om dej och din familj

2006-12-19 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback