Pulserande pölsa

Insidan på munnen har idag känts som en varm pulserande pölsa. det startade igår kväll sedan jag gjort misstaget att ge mig på de beläggningar som skapats på tänderna längst in, över det aktuella operationssåret. Den lukt som jag borstade upp var inte av denna världen och jag ångrar nästan inte mitt beslut trots nattens och dagens smärtor. Och Citadonen som mamma tydligen tog en halv av och däckade verkar inte hjälpa ett smack. Det liksom strålade ut från käken och enda upp mellan ögonen när det var som skönast...

Phany var snäll och lät mig slippa traggla uttal idag och malde glosor istället. Känner mig riktigt hajj på läsningen nu och fler och fler fraser sitter.
Jag antecknar alla ord som de låter i mina öron - vi får väl se hur det låter i kambodjanernas öron!


Den här kille var väl med i Spottbladet men är värd en titt för er som gillar fotboll och teknik. Jag har för mig att det stod att han kom upp till division 2 i Norge innan han började ägna sig åt tricks istället. Kan gissa att han led av samma åkomma som Samba-Erik: Höll i bollen lite väl länge!
http://www.youtube.com/watch?v=s0vHY_nSafI

Var tvungen att skicka med några snygga baljor oxå:

http://www.youtube.com/watch?v=of2XcaAT0v4&NR

Dagens dubbel-Noam: På khmer: noam Noam = ta med Noam

Noam i badet: -"Pappa e cirkusmannen och jag är läskiga mannen"

Noam på Svarta Grisen när Ann-Margret sa till honom att han skulle sätta sig på pallen(då Noam satt på bordet). Givetvis tog sonen då upp pallen på bordet och satte sig på den. 
-"Man får inte vara dum, då kan man ju bli som Hedlund, eller hur Hedlund!"
Vilken film, vilken film?

Kommentarer
Postat av: Micke!

Sällskapsresan 2, Snowroller. från 1985

2006-12-21 @ 23:44:26
Postat av: Abbe

Ja, jag tänkte väl att du skulle ta den Mike! Allt från åttiotalet är ditt...inklusive min syster =)

2006-12-22 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback