Många måsten senare - på hotell

Då sitter man i the penthouse på Hotell Malmen med utsikt över Björns trädgård. Tänkte skriva Dödens väntrum som jag alltid kallat det men det kändes lite illa så här dagarna innan vi ska flyga. Oj,, nu blev det så ändå....

Listan med måsyten som jag klarat av idag utan att strypa någon (stolt):
- Sista tandläkarbesöket vi på St Eriks sjukhus.
- Åka till Björkhagen och tjata ut min lön som jag inte fick innan jul.
- Köa på banken för att få in pengarna på kontot.
- Växla krovnor till dollars.
- Städa sängen.
- Skura av under diskbänken.
- Tvätta.
- Lämna väskor till AA International.
- Flytta ut från Joel och Sofia.
- Packa det sista.
- Gå till källaren med grejer.
- Fota ett passfoto på Noam.
- Flytta till hotellet.
- Lämna nycklar till hyresgästerna.
- Krama folk hej då.

Det har gått på högvarv idag och en viss resfeber har nog smugit sig in också.

Gårdagens Noam:
Mimmi: Du har fått pappas rumpa Noam.
Noam: Näääee, jag har eeeegen rumpa...
(så rätt, så rätt)

Nu väntar jag bara in syster yster och Micke på en nattsläckare i baren, sen ska jag sova gott och äta hotellfrulle imorgon. yummie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

en tuff lista till vilken även kan läggas till en lunch med moder med genomgång av praktikaliteter. Men mottagaren känner nu lugnet inför sitt uppdrag.
Tack för god lunch förresten... kram mamma

2006-12-29 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback